Dissabte de Marató a l’Orlandai: MINORIES QUE FAN UNA MAJORIA!

Aquest dissabte dia 14 de desembre, serà per retenir en la memòria com una jornada solidària i festiva molt especial.

L’escola Orlandai s’ha obert al barri per participar en un dels molts actes que es fan a tot Catalunya per recollir diners per al Marató 2019, dedicada a les malalties minoritàries.

Tota la comunitat educativa, sobretot un equipàs entusiasta de famílies, s’ha unit per treballar de valent i omplir els espais de l’Orlandai amb activitats engrescadores. Ens hem aglutinat en un objectiu comú: conèixer de prop la realitat d’algunes famílies que viuen malalties minoritàries.

Hem acompanyat: l’Alícia de Picot amb 6 anys (MEF 2C: un cas a Catalunya i 8 casos a Espanya), la Bàrbara de Volcans amb 6 anys (sídrome de Tatton Brolin: 55 casos al món i 3 a Espanya), el Mateo de Gira-sol amb 5 anys (hèrnia diafràgmàtica congènita: 1 de cada dos nens no sobreviu al nèixer).

Ha estat un matí que hem gaudit en família a l’escola.

Alguns del comentaris recollits després de viure aquesta FESTA:

Mestra: Ha estat espectacular seguir constatant la capacitat de les nostres famílies per unir-se eficaçment per una causa comú de manera tan natural. Mouen muntanyes com aquell qui mou un bri d’herba. Ha estat un matí de pell de gallina.

MareGràcies, gràcies, gràcies! Moltíssimes gràcies per haver col·laborat en aquest fantàstic matí sol·lidari. Ha estat una festa preciosa! Ha sortit tot rodó! Hem respirat un ambien espectacular! Hem recaptat 3.171€ que van directes a la Marató. Aquesta escola demostra una vegada més que és una SUPER ESCOLA!! L’Alícia, la Bàrbara i el Mateo no podien tenir uns mestres, unes cuineres, uns monitors, uns entrenadors, uns companys i unes famílies de companys millors. Orlandai Visca!