Casal d’estiu 2019

NOVETAT 25-Abr-2019

Ja podeu descarregar el Full d’inscripció al Casal d’estiu 2019 AQUÍ.

NOVETAT 24-Abr-2019

Ja podeu descarregar el tríptic informatiu del Casal d’estiu del 2019 AQUÍ.

Nota: El número de compte que es va donar en reunions prèvies ha estat corregit. El número correcte és: ES77 1550 0001 2100 0787 5826.

Proposem un casal renovat fruit de l’experiència dels anys anteriors (es conserva bona part de l’equip i de les activitats) i la incorporació de nous monitors i monitores que aportarten una visió centrada en el teatre, arts plàstiques, etc.

Enguany es faran unes activitats amb continuïtat al llarg de la setmana que culminaran amb la sortida dels divendres. S’incorporarà també una activitat intergeneracional els dijous on hi participarà tothom, independentment de l’edat. Es mantenen les activitats de Traç, Vàrium i la piscina, que es farà els dimecres a les 9:30 al Centro Asturiano. Després s’anirà al Parc de Joan Raventós a esmorzar i es faran activitats diverses.

L’horari del casal és de 9.00 a 16.45. S’obrirà l’escola a les 8.45 del matí i es tancarà a les 17.00.

En breu, penjarem el tríptic amb tota la informació a la web.

Hi ha un màxim de 80 places per setmana i la ràtio monitors-alumnes és 1 a 10.

La inscripció es podrà fer del 29 d’abril al 3 de maig, de 9.00 a 17.00. Per fer la matrícula es necessita el full d’inscripció, la fotocòpia de la targeta sanitària del CATSALUT, la fotocòpia del carnet de vacunes i el resguard de pagament.

Si teniu qualsevol dubtes podeu enviar un correu a la comissió: casal@orlandai.org.

Es demana a les famílies que tinguin clar que s’hi volen inscriure que ho facin el més aviat possible per poder organitzar bé el casal!!!!