PEDICULOSI O POLLS

Benvolgudes famílies:

La Direcció de l’Escola novament ha tingut coneixement de l’existència de casos de pediculosi (polls al cap) entre els/les alumnes.

És necessari que durant dues o tres setmanes reviseu periòdicament el cap dels vostres fills, per tal de detectar la presència de llémenes o polls, i que en el cas que estiguin contagiats demaneu consell al vostre pediatra si no teniu clar el tractament a seguir.

Aquest problema és difícil de resoldre si no hi ha una actitud responsable per part de tots. Ignorar-lo, no perjudica només als vostres fills, ja que poden contagiar a d’altres companys que fan el tractament per intentar solucionar el problema.

Agrairem la vostra col·laboració.

Atentament,

Equip de mestres