EXTRAESCOLARS CURS 2019-20

Bona tarda a totes les families de l’escola d’Olvan,

Un any més des de Xalem us volem presentar les activitats extraescolars pel nou curs 2019-2020!!
Us enviem l’horari perquè pugueu ajustar les agendes i el full d’inscripció per aquelles activitats que us vulgueu apuntar!
?FUNCIONAMENT?
Inscripció: teniu fins el 31 d’agost per fer-la. L’heu d’enviar al correu xalem@xalem.cat. Pot ser escanejada o amb una foto feta amb el mòbil.
Paga i senyal: per cada activitat que us apunteu heu de fer una paga i senyal de 20€ juntament quant feu la inscripció. Aquests diners, ja serveixen pel pagament de l’activitat.
Inscripcions fora de termini: recordeu que si us inscriviu més tard del 31 d’agost hi ha una recàrrec de 20€.
Sobretot si teniu qualsevol dubte ens podeu escriure a xalem@xalem.cat!!
A l’agost hi ha alguna setmana que fem vacances, si tardem una mica més del compte a respondre no us preocupeu, us respondrem segur!?
Esperem que acabeu de passar un final de curs genial i que tingueu unes súper vacances!! ☀☀