ESPAI DE JOCS INTENSIVA

Hola famílies,

Un any més s’acosta la jornada intensiva de l’escola i des de Xalem us oferim l’espai joc.
Per aquelles persones que no saben què és, durant la jornada intensiva, un cop acaben les classes i les extraescolars, oferim un seguit d’activitats per aquells infants que vulguin venir.

Us adjuntem informació i inscripció.

INSCRIPCIÓ ESPAI JOC 2019 OLVAN
Si el vostre fill/a ja fa alguna extraescolar amb nosaltres, només ha d’omplir el full de l’espai joc.
En el cas que el vostre fill/a vulgui venir a l’espai joc però no hagi fet cap activitat extraescolar amb nosaltres, cal que ompliu el full d’inscripció de Xalem i el full de l’espai joc