TEATRE PIM PAM

Un dels tallers presentats a les jornades culturals va ser  ” TEATRE PIM PAM”. En aquest es van realitzar un repertori d’activitats i jocs diferents per tal d’apropar als alumnes a aquesta disciplina.

Van haver de ficar-se en el paper d’actors i actrius per un dia escenificant diferents situacions adquirint en cadascuna un rol diferent.

Pensem que fer teatre  afavoreix la creativitat i l’empatia en els nostres alumnes, fent que es posin en la pell d’altres persones. A més a més, també  és una bona manera d’ajudar-los  a confiar en ells mateixos i que es sentin que són capaços de parlar en públic.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *