Sortida de cicle mitjà al parc de Torreblanca

Els alumnes de tercer i quart de la nostra escola, aquest curs visiten el parc de Torreblanca per realitzar l’activitat “Descoberta de la vegetació singular del parc”. Realitzen un itinerari interpretatiu sobre la història i la vegetació singular del parc, un parc de gran valor històric i botànic que comparteixen  Sant Feliu de Llobregat, Sant Just Desvern i Sant Joan Despí.

Aquesta activitat planteja la descoberta dels arbres i arbustos singulars del Parc de Torreblanca, observant les característiques de les seves fulles i fruits i com s’adapten al clima mediterrani.

Els alumnes de 3r A i 4t A han gaudit molt de l’activitat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *