ROBÒTICA

Durant quatre setmanes els alumnes de 3r i 4t ens hem iniciat al món de la robòtica i hem tingut la gran sort de poder construir i programar un robot mitjançant l’ús d’un motor i peces Lego.

Els alumnes de 3r hem construït i programat un cargol que és capaç d’enviar centelleigs de color verd per comunicar-se.

Els alumnes de 4t hem construït un camió d’escombraries, hem après que la classificació dels residus és un element bàsic per a la bona reutilització dels materials, amb el nostre camió hem après com classificar els materials en funció de la seva forma per tal de reciclar de forma mes efectiva.

A través d’aquest projecte hem experimentat aplicacions pràctiques del medi social, la competència digital i la llengua catalana.

Hem après moltíssimes coses i ens ho hem passat d’allò més bé!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *