Racons de treball a P3

A tot infantil treballem per racons de treball. Aquesta metodologia consisteix en treballar cinc propostes diferents amb diferents materials i objectius cada setmana i en grups de cinc infants. 

Cada dilluns a la tarda els infants de P3 saben a quin racó han d’anar, ja que, es treballa abans i es divideix la classe en cinc grups de cinc nens. Dos grups marxen amb la mestra de reforç a una altra aula i tres grups es queden a la classe amb la tutora. L’objectiu és que en aquests racons els infants experimentin de manera autònoma i lliure  excepte en dos que són observats i dirigits per la mestra. 

Els racons de treball que es treballen a P3 són: el pepet i la pepeta per treballar la motricitat fina, el racó artístic, el racó de les sensacions, el racó de les lletres i el racó dels números, formes i colors. Els dos últims són els dirigits.

 

 

Gràcies Medtronic!

La setmana passada la Lourdes Sió ens va fer entrega d’una donació de 40 portàtils en nom de MEDTRONICper a fer servir a l’escola. La comissió TAC ja hi treballa per tenir-los a punt el més aviat possible.

Moltes gràcies Medtronics!!!

WELCOME BIANCA !

Alguns alumens de 6è i personal de l’escola donem la benvinguda a l’auxiliar de conversa, que ens acompanyarà durant aquest curs escolar 2020-2021.
Durant aquesta setmana, la Bianca anirà coneixent la nostra Escola i també ens farà una petita introducció sobre ella mateixa i el seu país d’orígen.

Próximament anirem publicant totes aquelles activitats que realitzarem amb ella. Hope you enjoy them!

TALLER COMPETENCIAL

La seqüenciació en tallers pretén que els alumnes, de manera significativa i competencial, descobreixin i assoleixin els continguts propis d’aquesta àrea a través de la manipulació de diferents recursos i materials.
En aquest cas els alumnes dissenyen com muntar una biblioteca al passadís.
Per fer-ho disposen de… Llegeix més»

Yayoi Kusama

Els nens i nenes de P5 estem treballant l’artista japonesa Yayoi Kusama, coneguda pel seu cabell vermell i les seves divertides ulleres, i la nostra primera activitat ha sigut fer-nos un retrat com si fossim ella, ha estat molt divertit!!! Aqui teniu part del resultat!!

Impuls lector: Booktubers!

En el marc de l’impuls lector dediquem un dia a la setmana a visionar i coavaluar les vídeo-ressenyes que fan els nens de llibres en català, castellà i anglès al més pur estil booktuber. Els nens disposen d’un portfolio personal de lectura online on  hi ha la seva vídeopresentació, vídeos, insígnies i molt més! Això sí, han d’aconseguir superar totes les missions. En voleu saber més? Aneu al moodle de quart!

Matific

Enguany encetem una nova eina per desenvolupar les competències matemàtiques basades en la ludificació. Amb aquesta nova eina els nens i nenes de quart aconsegueixen insígnies i estrelles a mesura que avancen en el mapa al llarg d’episodis “monstruosos” amb itineraris personalitzats.

Endavant nois i noies! Tenim un mapa ben gran per completar!

Grafisme amb escuma d’afaitar

Una manera molt divertida de treballar la motricitat fina és manipulant i experimentant. Per això hem decidit fer grafisme i practicar grafies i nombres amb l’escuma d’afaitar. Escriuen el seu nom, el dels seus amics i amigues, podem dir alguna paraula en veu alta per veure qui la sap escriure…i també fer dibuixos deixant volar la seva imaginació.

És una activitat que sempre té molt d’èxit entre els infants!!