Xarxes europees: Ens visita un equip de mestres de la Catton Grove Primary School de Norwich

Avui hem rebut la visita a la nostra escola d’un equip de mestres de la Catton Grove Primary School de Norwich ( CATTON PRIMARY SCHOOL ).

Els hem ensenyat molt orgullosos el nostre centre i han pogut veure als nostres alumnes treballar i divertir-se en diferents espais. Un dels grandíssims avantatges de la participació en programes europeus com l’Erasmus+ és el món de possibilitats que es crea al seu voltant: treball en xarxa, punts de vista i mirades que posem tots i totes en comú i que sempre ens porten, d’una manera o una altra cap a col·laboracions i resultats meravellosos.

See you soon teachers! Thanks for coming and stopping by!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *