SORTIDA AL BOSC VERTICAL

Fa uns dies vam anar d’excursió a Dosrius i vam fer un circuit sensorial pel bosc. Vam anar descalços sentint diferents materials amb els peus, vam ensumar flors, vam escoltar música amb instruments naturals, vam jugar al toca toca….
Hem gaudit molt de l’entorn natural, que… Llegeix més»

DRÀSTICS AMB ELS PLÀSTICS

El dia 5 de juny celebrem el dia Mundial del Medi Ambient.
L’escola Nadal ha participat en coordinació amb l’Oficina de Serveis Ambientals i les altres escoles de Sant Feliu a treballar la problemàtica
dels envasos d’un sol ús.
Volem conscienciar a les famílies de la importància de la reducció dels plàstics d un sol us i de fer un correcte sistema de recollida de residus.
Us voleu afegir al repte?

Colònies 2n

Els nens i nenes de segon estem gaudint molt dels primers dies de les colònies.

2n dia de colònies 4t

Hola famílies!
Els nens i nenes de 4t us envien molts petons des de Can Miqueló, estan tot/es genial i s’ho estan passant súper!!!
Avui han fet l’entrenament dels astronautes en una pista americana inflable, boulder i  un vol per l’espai en tirolina.
Us deixem unes quantes imatges… Llegeix més»

COLÒNIES DELS ALUMNES DE 4T A CAN MIQUELÓ

Els alumnes de 4t ja estan de colònies. S’ho estan passant molt bé, gaudint de les activitats amb els seus companys.
Avui han fet l’activitat del planetari i jocs mitològics
Aquí teniu unes imatges del primer dia!!!

#gallery-2 {
margin: auto;