APRENEM A AJUDAR!!!

El passat 16 d’octubre els alumnes de 4t vam anar al Passeig del Pont a fer una activitat sobre la reanimació cardíaca.

Els alumnes de 4t d’ESO de l’Escola Santa Teresa,  alumnes de l’Institut Julio Antonio i personal sanitari del CAP i d’urgències de l’Hospital Comarcal de Móra d’Ebre ens van ensenyar què havíem de fer en cas de trobar-nos alguna persona inconscient per tal de poder-la ajudar.

El primer que havíem de fer era desallotjar l’entorn de persones i objectes que molesten, després havíem de treure-li tots els objectes que obstrueixen a la persona (ulleres, collarets, arracades…) i comprovar que respongui a estímuls. Un cop comprovat, demanaríem ajuda i trucaríem al 112.

També ens van ensenyar que, en cas que no respiri, l’hem de posar en posició lateral de seguretat o fer la maniobra de reanimació cardiopulmonar a ritme de “La Macarena”.

Per últim vam poder veure com és una ambulància per dintre i ens van mesurar la saturació d’oxigen a la sang. Va ser un matí molt divertit, ens ho vam passar molt bé i vam aprendre a reaccionar en cas d’emergència.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut