2n premi Nit de l’Esportista (Terrassa) + Reconeixement a la participació al Torneig d’Escacs Escolar

Hola a tothom!

Fa unes setmanes, se’ns va comunicar que l’Escola Mare de Déu de Montserrat haviem estat nominats a la Nit de l’Esportista que cada any es celebra a la ciutat de Terrassa.

Varem ser nominats a la categoria d’esport extraescolar per les nostres activitats de patinatge, fútbol, psicomotricitat i escacs (un somni d’escola!!!)

El passat 28 de maig l’Edgar i el Rayan varen anar a la Gala de La Nit de l’Esportista celebrada al Teatre Principal. Finalment varem quedar 2n classificats, enhorabona a tota la comunitat educativa!

Des de l’escola també hem volgut fer un reconeixement a tots els nens i nenes que durant aquest curs han participat al Torneig d’Escacs escolar, aquest any: online!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *