Primera assemblea “Triem el nom de la nostra escola”

Assemblea2 Assemblea1

La setmana passada va quedar constituïda l’assemblea de grups-classe que coordinarà tot el procés d’investigacions que es portaran a terme per tal de triar el millor nom per a la nostra escola de forma plural i participativa. D’aquesta manera aprofundirem en aspectes relacionats amb la identitat, la història, les arrels, els orígens…i tot allò que defineixi el que som.

Els representants de cada classe han debatut quins son els temes interessants a investigar i se’ls han repartit per tal de coordinar esforços i no repetir-nos. Han arribat al següents acords:

Tema d’investigació Grup responsable
“D’on surt el nostre nom?, Per què les persones ens diem com ens diem?” Infantil A, B i C
La natura de Castellví i qui hi viu (animals) Primer
Com es diuen altres escoles i per què tenen aquell nom Segon
Llocs emblemàtics de Castellví. Tercer
Persones importants de Castellví Quart
Els orígens de Castellví Cinquè
Costums i tradicions de Castellví. Sisè

Paral·lelament hem volgut assegurar-nos de quin grau d’interès hi ha en canviar o mantenir el nom de l’escola i és per això que els representants demanaran a les seves classes que trobin la manera de saber-ho i ho posaran en comú a la propera assemblea.