Informacions del curs 20-21

Benvolgudes famílies,

Aquest curs és especialment únic i singular. Al Montserrat ens agrada veure el got mig ple. Per això, i sense que vulguem negar en cap moment la complexitat, dificultat i delicada situació que ens està tocant viure, volem posar la mirada en tot allò que té de bo, que podem aprendre de nou o, si més no, més i millor.

Segur que no serà fàcil, però si anem juntes famílies i escola, ho aconseguirem i sortirem de la tempesta més enfortides.

Endavant…!

Us adjuntem el document informatiu del curs 2020-21 amb horaris, calendari escolar i d’altres informacions d’interés.

Informació del curs 20-21