Instal·lacions

Noves Tecnologies

• Comptem: amb dues aules d’informàtica, una amb 25 ordinadors i l’altra amb 15, connectades en xarxa i amb els programes educatius del Departament d’Ensenyament. En quant a material audiovisual, més de 500 pel·lícules educatives, col·leccions de diapositives i aparells de suport tecnològic.
  • Aula d’audiovisuals amb canó de projecció.
  • A més, hi ha 3 ordinadors a cada aula de primària, i 1 a cada aula d’educació infantil. També  hi ha canons de projecció a totes les aules.
  • Totes les aules de primària i infantil tenen instal·lades pissarres digitals.
  • El centre es troba cablejat en totes les aules i espais; així ens permet la connexió a Internet des de qualsevol lloc de l’escola.

La Biblioteca és l’espai de l’escola on la lectura pren el total protagonisme. Tant a l’hora del pati com a les hores de menjador està oberta a tots els alumnes. Ofereix un servei de préstec pels alumnes i mestres, tant de llibres com de mapes cartogràfics.

Imatges del espais de l’escola (Feu clic sobre el nom per veure una imatge)