L’ÉRIC MUÑOZ HA GUANYAT EL PREMI DE DIBUIX ESCOLAR BBVA

Un any més l’escola va participar al 39è concurs de Dibuix Escolar del BBVA, junt amb 158 escoles, i la feina feta per l’Eric ha estat guardonada en aquesta edició.

Aquest concurs, a través dels contes, té com objectiu estimular la creativitat dels escolars, desenvolupar les habilitats i capacitats amb l’àmbit del dibuix i la il·lustració, així com fomentar la lectura mentre es treballa l’educació emocional i el respecte pel medi ambient.

Des d’aquí volem agrair a tots els nens i nenes de l’escola l’esforç que van fer en elaborar uns dibuixos tan bonics i, especialment, donar l’enhorabona a l’Éric Muñoz de 3r, que el seu dibuix ha estat un dels guanyadors. MOLTES FELICITATS ÉRIC !!

Podreu trobar més informació del concurs a la seva web: https://www.fcaixescatalanes.cat/premi/concurs-dibuix-escolar/

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *