JORNADA DE PORTES OBERTES

EL 18 DE MARÇ US OBRIM LES PORTES

DE LA NOSTRA ESCOLA!

Hem preparat una visita per l’escola per tal que pugueu veure i descobrir quins són els nostres punts forts, les nostres preferències, els nostres interessos i maneres de fer!

Us convidem a venir a la nostra- vostra escola. Ens agradarà poder compartir i que gaudiu del nostre caliu, el nostre ambient, la nostra mirada cap els infants i de la nostra companyia!

Si alguna família no pot assistir en la data proposada només cal que es posi en contacte amb l’escola per poder venir en un altre moment.

Si voleu tenir més informació sobre el procés de preinscripció feu clic al següent enllaç.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *