INICI DE LES GRAVACIONS DE RÀDIO MONTSERRAT

Després de la prova pilot del curs passat, la ràdio ha arribat a l’escola per quedar-s’hi.Setmanalment els/les alumnes de 5è i 6è faran de periodistes informant de l’actualitat,notícies de l’escola, ens parlaran de música i de cinema, entre altres seccions.
L’objectiu principal d’aquest projecte és adquirir habilitats comunicatives i expressives, on podran vèncer la timidesa, mitjançant la ràdio. Prèviament al programa hi ha una feina molt important a realitzar com és la cerca d’informacions, sintetitzar i escriure el que volem dir. Aquesta activitat afavoreix la cooperació entre els/les alumnes i el docent, respectant la diversitat i les diferents opinions i punts de vista.

Seguint aquest enllaç podreu escolar les primeres produccions fetes íntegrament el centre. Pròximament anirem afegint les noves gravacions als blocs de cada nivell a la pestanya corresponent a la nostra ràdio.

Benvinguts a Ràdio Montserrat, la millor ràdio del món mundial!