BON ESTIU

estiu

FINS SEMPRE, NENS I NENES DE 6è!

L’últim dia de curs tots els nens i nenes de l’escola, amb els/les profes, hem baixat a la pista coberta per acomiadar-nos dels nens i nenes de 6è. Després de 9 anys, aquests/es alumnes han de seguir el seu camí a l’institut.

Els de 5è han fet un passadís, mentre tothom els rebia amb un aplaudiment i salutacions. A continuació, s’han assegut al mig de la pista i s’han intercanviat els regals amb els seus fillols i filloles de 1r. També hem acomiadat als mestres que el proper curs no continuaran a la nostra escola. Finalment, hem cantat el nostre himne i “l’hora dels adéus”.  Moltes emocions i alguns plors!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *