ACTES DE CELEBRACIÓ DE FINAL DE CURS

El divendres 1 de juny l’AMPA va organitzar la festa de final de curs. Hi havia inflables per a tots els nens i nenes de l’escola, un berenar molt bo i tallers de papiroflèxia, maquillatge i polseres.

El divendres, 15 de juny, les mares i pares de 6è van organitzar la festa-sopar de comiat dels alumnes més grans i que ja se’n van a l’insitut. Hi van haver actuacions, obsequis pels alumnes, pels professors i un munt d’activitats súperdivertides: el “toro mecànic”, el “fotocol”, “broquetes de xocolata”… Va ser una vetllada molt emotiva.

El dijous 21 de juny es van fer els partits de fútbol i bàsquet entre alumnes i mestres, i la festa de l’aigua. Finalment, l’últim dia de curs, el 22 de juny, ens vam acomiadar de l’alumnat de 6è: els seus fillols de lectoescriptura de 1r van obsequiar-los amb una bossa de roba feta per ells/es i un llibret de record. També vam desitjar una bona jubilació al Sr. Antonio, el nostre conserge.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *