REPORTATGE FOTOGRÀFIC DEL PROJECTE “LA COLÒNIA TÈXTIL MONTSENY”

Va ser una llàstima no poder compartir amb totes les famílies la gran exposició sobre el Projecte Interdisciplinari d’enguany que teníem preparada per al passat divendres 13 de març. Aquí teniu el recull fotogràfic de tot el que els vostres fills i filles us volien ensenyar i explicar. Us animem a que feu aquest passeig virtual per la Colònia Tèxtil Montseny!

1. Montse Forcadell

Quina llàstima no haver pogut obrir l’exposició a totes les famílies ! Teníem uns guies preparats de 5è que la volien presentar i tot !!
    Bé, al menys sempre ens quedarà el testimoni fotogràfic !

2. Karol Burillo

He quedat impresionada, mare meva que preciosa està l’escola i quina llàstima no haver-ho pogut gaudir prrsencialment. Moltes felicitats a totes les Mestres, nenes i nens de l’escola!!! Cada any us supereu!!!! Gràcies també per compartir-ho per la web!!! Karol Burillo