ELS ESCACS FAN PER NOSALTRES!

Enguany, els i les alumnes de 4t i 5è de l’escola hem entrat al programa de l’Ajuntament i la Federació Catalana d’Escacs “Els Escacs fan per tu”.

Aquest consisteix en diverses sessions a les aules on se’ns ensenya a jugar a escacs d’una forma lúdica i diferent i una competició de totes les escoles que hi participen, cap a final de curs, on es posa en pràctica tot allò que hem estat aprenent.

Hem vist que a través dels escacs es treballen de forma intrínseca molts valors com la igualtat de gènere, el respecte, la gestió de la frustració, la paciència, entre d’altres.

Després de les sessions amb el Pere, el mestre d’escacs, al llarg del curs dedicarem algunes sessions a practicar-ho.

CLASSE DE 4t:

CLASSE DE 5è:

Si us agraden els escacs i teniu una mica de temps us recomanem moltíssim veure aquesta pel·lícula:

VIVA LA REINA

A més, en Richard Guerrero, mestre d’escacs, ens ha fet arribar l’enllaç del seu compte a Instagram (obert a tothom) on publica cada dia 2 exercicis d’escacs per a nens i nenes, per a que puguin practicar i aprendre més des de casa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *