Projecte Hort

Hola famílies i alumnes!

Com ja sabeu aquest curs el projecte més important que hem fet ha sigut el de l’hort. Els infants de cicle mitjà s’han encarregat de tenir cura del nostre meravellós hort del bosc Turull. Cada setmana els alumnes han anat a l’hort i tots junts hem aprés a ser bons horticultors per poder gaudir d’un hort ecològic que respecta el medi ambient i ens dona un exemple d’alimentació sostenible.

En l’enllaç que teniu a continuació teniu una presentació explicant el procés que hem seguit per aprendre a l’hort. Espereu que gaudiu de les imatges de les diferents propostes que hem fet al bosc Turull! Us recomanem que veieu la presentació en família, perquè els vostres fills i filles segur que us ho expliquen encara millor.

Bon estiu!!!
Xenia, Rocío i Núria