Cantem nadales a la residència d’àvies

El dimecres 5 de desembre hem anat a la Residència Hogar la Salud a fer un concert. Ja fa uns vuit cursos que fem aquesta activitat amb l’alumnat de 6è. Des de l’àrea de música preparem un repertori conegut de nadales. Portem la guitarra per acompanyar i altres instruments de petita percussió.

A l’ arribar a la residència, les àvies i el personal que hi treballa ens esperava en una sala. Allà hem cantar amb molta alegria i ens hem esforçat per fer-ho bé. Ens han aplaudit molt i hem pogut parlar amb algunes de les àvies. Estaven molt emocionades i alguns de nosaltres també. Després ens han ofert  un petit refrigeri i un obsequi per cadascun/a. Hem tornat cap a l’escola per fer la sortida habitual.

Ha estat un concert entranyable i molt emotiu per a tothom.

Quina experiència!