Monitors de menjador

Sara Martínez (P3)

Sóc la Sara Martínez, vaig fer la diplomatura d’educació social i porto des de fa més de12 anys dedicant-me en aquest àmbit des de diferents vessants. Igualtat i solidaritat són dos principis que regeixen la meva trajectòria i són els màxims que aplico durant les intervencions en les que participo.

Marina Álvarez (P3)

Sóc la Marina Álvarez, monitora de P3 i graduada en Mestra d’Educació Primària a la UB. Tinc 22 anys i ja fa anys que treballo com a monitora de lleure i tinc una àmplia experiència en monitoratge, ja que he treballat amb nens i nenes de diferents edats. M’agrada molt estar en contacte amb infants i espero poder formar-me molt més en aquest àmbit.

Guillem Gich (P4)

Sóc el Guillem Gich Cortada, sociòleg de formació i posteriorment especialitzat en gènere i feminismes. Tinc una formació variada en el món de l’educació en el lleure (Monitor i director d’Activitats de Lleure Infantil i Juvenil, així com monogràfics específics de temàtiques diverses), així com una àmplia experiència, especialment amb infants però també amb adolescents i joves.

Arnau Folch (P4 i P5)

Alba Serrano (P5)

Hola! Sóc l’Alba i porto 10 anys a l’escola com a monitora. Vaig estar molts anys a P3 i fa uns quants més vaig canviar a P4. Aquest curs estaré amb P5. Sóc psicòloga i estic cursant un màster actualment. Tinc formacions en mediació de conflictes, gestió de les emocions, etc… M’encanta treballar amb elles i ells i espero que estiguem molt a gust aquest nou curs! Una abraçada

Maitane Sanchez (1r)

Hola! Sóc la Maitane, estudio educació infantil a la Universitat de Barcelona i aquest és el meu tercer any a l’escola. Des del meu pensament de petita mestra en formació, m’agrada ensenyar però també aprendre, de mi mateixa, de l’entorn que m’envolta i sobretot de les nenes i els nens amb els qui comparteixo aquesta estona de menjador, que és molt important pel seu desenvolupament tant social com emocional.

Nil Sanosa (2n)

Sóc el Nil i tinc 22 anys. La meva entrada al món del lleure és recent i intento –malauradament- compaginar-la amb el grau de Química que espero finalitzar l’any que ve. Els caps de setmana dedico la majoria del meu temps a un Agrupament Escolta de Sants, on sóc cap de joves d’entre quinze i divuit anys. Les engrunes de temps que resten les intento destinar als amics, bici, sortir…

Borja Ochoa (3r)

Hola sóc el Borja Ochoa, tinc 22 anys i estudio filosofia. M’agrada molt l’educació en el lleure, jugar, aprendre dels infants i educar des del respecte en valors. És el meu primer curs a l’escola i estic molt motivat.

Anna Gelabert (4t)

Emma Leigh (5è i 6è)

Em dic Emma, tinc 22 anys i estudio el grau en Arts i Disseny. Fa 5 anys que treballo en diferents àmbits de l’educació en el lleure. He estat tant en casals d’estiu com en colònies, menjadors i també al cau portant grups d’edat diversos, des de P3 fins a joves de 17 i 18 anys. Ha sigut aquest un espai de treball om em sento còmode i puc participar en l’educació dels infants i joves.

Martí Cortés (6è)

Pau Vicens (Coordinació i suport)

Hola! Sóc el Pau Vicens i aquest curs faré de coordinador de menjador i de suport a l’equip durant l’estona de menjador. Tinc 24 anys i sóc de Sants. He estudiat Història però porto tota la vida vinculat al món del lleure formant part d’un cau des de ben petit fins a ser-ne cap i coordinador 4 anys. Aquesta experiència voluntària al cau és el que ha fet despertat en mi la vocació d’educador i des de llavors que he treballat de monitor i coordinador de diferents activitats i projectes amb infants i joves de diverses edats. Tant és la motivació en l’educació en el lleure que amb un grup d’amics/es i companys/es de professió ens hem embrancat en el procés de fundar una cooperativa, l’Esguard, dins de l’economia social i solidària amb la intenció de desenvolupar un projecte educatiu potent i una dignificació i reconeixement de la feina de monitoratge. És això el que m’ha portat aquest curs a treballar l’escola i és un projecte que ens suposa un repte que entomem com a cooperativa i personalment amb molta il·lusió.