ANEM AL COSMOCAIXA

AVUI ELS INFANTS DE P3 I P4 HEM ANAT AL COSMOCAIXA!
PELS INFANTS DE P3 HA SIGUT LA PRIMERA SORTIDA QUE HEM FET.  HEM GAUDIT MOLT REALITZANT L’ACTIVITAT DEL CLICK! Ens hem posat a la pell dels científics experimentant amb l’aire, el so i la música.… Llegeix més»

Les escoles canten

Ahir, dijous 6 de juny, les nenes i els nens de primer vam participar al concert “Les Escoles Canten”, com ja és tradició, amb alumnes de diferents escoles de Gràcia. Es va fer a la plaça de la Sedeta amb la col·laboració de l’EMME i… Llegeix més»

Visita guiada al parc güell. P4

Cada setmana els infants de P4 sortim pel bosc del parc güell i allà escalem i correm molt, però el que no visitem tan sovint és la part monumental i per això vam decidir fer una visita guiada i així conèixer millor l’obra d’Antoni Gaudí.
Lorena,… Llegeix més»

EL MONSTRE DE COLORS

L’educació emocional és ‘el procés educatiu que té com a objectiu el desenvolupament de competències emocionals. És un procés que s’inicia des de la primera infància i està present al llarg de tota la vida’. Hi ha una frase d’Aristóteles que ens agrada molt: “Educar la… Llegeix més»