Deures d’estiu 6è_2019

Benvolgudes famílies de 6è,

Els vostres fills i filles durant les vacances d’estiu han de fer algunes activitats  que us podeu descarregar d’aquesta pàgina web de l’escola.

Hi ha un dossier amb les activitats de les àrees de llengua catalana, castellana, anglesa i matemàtiques. Hem procurat preparar unes activitats  que no els prenguin molt de temps perquè és important que dediquin temps a jugar, a anar a la platja o a la piscina, en bicicleta, al casal, estar amb la família i els amics, fer excursions, etc. Us aconsellem que els ajudeu a fer una bona planificació per fer compatible el temps d’esbarjo amb el de treball escolar.

Aquestes activitats les hem preparat el professorat de sisè en col·laboració amb el de primer d’ESO. En començar el curs escolar, l’alumnat haurà de lliurar els dossiers als/a les  tutors/es de 1r d’ESO i fer les presentacions orals a les hores de tutoria. Cal que tot l’alumnat faci les activitats. El professorat de primer d’ESO les tindrà en compte  a les valoracions del primer trimestre.

Que passeu unes bones vacances.

Dossier de treball: Activitats Estiu_18-19_CATALA-CASTELLA-ANGLES-MATES

Carta de la Direcció –  Deures d’Estiu 2018-19

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *