PORTES OBERTES

El dimecres 10, el dijous 11 i el dimarts 16 de març de 17:00 a 19:00 hores, realitzarem la jornada de portes obertes del nostre centre.

Degut a la situació d’excepcionalitat que estem vivint, hem hagut de prendre diferents mesures de seguretat i higiene, per tal de poder portar a terme amb la màxima seguretat la jornada de portes obertes.

Les famílies interessades podran assistir el centre amb cita prèvia i per torns de com a màxim 10 persones.

S’hauran de seguir les normes bàsiques de seguretat, com la distància mínima d’1,5 metres entre les persones que no pertanyin al mateix grup de convivència.

Només poden assistir 2 persones per família.

Els espais utilitzats estaran ben ventilats i les finestres estaran obertes.

A l’entrada de l’escola es prendrà la temperatura a les persones que assisteixin i caldrà rentar-se les mans amb gel hidroalcohòlic.

El centre desinfectarà els espais que s’hagin utilitzat.

SI ESTEU INTERESSATS/ES EN CONÈIXER LA NOSTRA ESCOLA, CLIQUEU LA SEGÜENT ICONA

Us deixem un petit tastet del que és la nostra escola.

3r i el pas del temps

Els i les alumnes de 3r estem treballant el pas del temps i hem fet un projecte de la prehistòria. Hem construït eines i hem fet pintures rupestres.

P3 Experimentem amb gel

Els nens i nenes de P3 hem experimentat lliurament amb diferents objectes i materials a nivell sensorial i perceptiu. En aquesta activitat hem explorat amb els glaçons de gel de diferents mides i formats.

COMIAT DEL CURS 2019-2020

Aquests darrers mesos han estat molt difícils, els hem viscut en la distància, però encara i així hem tingut la
sensació de tenir-vos sempre molt a prop, fent-nos partícips de la continuïtat dels aprenentatges dels vostres
fills/es.
Ara arriba un moment de descans, ara hem de gaudir de… Llegeix més»

Jornades lúdic i esportives virtuals

Donat que aquest any no hem pogut celebrar les nostres jornades lúdic i esportives de manera presencial, hem volgut fer una cloenda de curs especial.
Al llarg d’aquesta darrera setmana de curs hem fet sessions on-line dinamitzant activitats físiques i lúdiques amb els nostre alumnat. Us… Llegeix més»

TOT ANIRÀ BÉ!

Durant el confinament els mestr@s de l’escola hem estat en contacte diari per diferents canals de comunicació i hem decidit fer-vos aquest vídeo a tots els nens i nenes per donar-vos les gràcies per la paciència i comprensió durant aquests dies tan complicats.
Esperem que us agradi!

Us trobem molt a faltar!

EL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ AJORNA LA PREINSCRIPCIÓ

El Departament d’Educació ajorna tots els tràmits relacionats amb el procediment de preinscripció i matriculació de l’alumnat de tots els ensenyaments, en totes les etapes.

El Departament està treballant per tal que els diferents processos de preinscripció i matriculació es puguin dur a terme amb totes les garanties. Al mateix temps, es treballa per tal d’adequar els tràmits pensant en les circumstàncies actuals.

​S’informarà sobre el nou calendari d’actuacions tant aviat com sigui possible.​