Noticies amb Adam B.O

Informatius amb Adam Bencheikh. Avui els de 3r han anat a la depuradora, començant des de la Via verda, l’horari seguit és aquest: s’ha informat a les famílies per portar als seus fills a la via verda i a les 9:00h ja haurien d’estar allí. L’hora de tornada és a les 12:15h, també han de portar roba còmoda amb l’esmorzar, carpeta viatgera i estoig.

Canviant de tema, avui hi ha hagut un conflicte amb una nena de 6è B al menjador pel qual no nombrarem el nom per motius personals.

El 8 de març és el dia de la dona, a l’escola estan penjant cartells amb dibuixos i globus liles i alguns xiquets regalaran coses a les seves mares.

Finalment, per tancar aquest informatiu els alumnes de 6è faran un poema sobre el respecte als mars i oceans, ja s’està preparant i sobre Sant Jordi anunciaran els guanyadors, alguns ho estan fent molt bé. I això ha estat tot, gràcies per la seva atenció i fins demà.