ELS FABULOSOS MESTRES CINQUÈ

ELS FABULOSOS MESTRES DE CINQUÈ

Avui us vull parlar dels mestres de cicle superior, bé primer començaré per la millor i única mestra d’anglès de cicle superior. Es diu Maria José Roda, sempre ens demana molts de deures per casa però es molt divertida i si us soc sincer ha estat la millor mestra de tota la meva vida.

Seguidament, us parlaré de un mestre que, de fet és el meu tutor, aquest és Pedro Jimènez. Jo crec que és el mestre més graciós de l’escola, és molt bona persona i segur que és el mestre que més paciència té amb els seus alumnes.

Tot seguit, us parlaré del mestre el que més s’aplica al seu treball (sense ofendre a ningú) es diu Josep Folqué i cada classe de mates ens hem perdre el pati per les seves explicacions però també és veritat que és en el que més coses aprenc.

A continuació, us parlaré de la millor mestra de música del món mundial. Es diu Isabel Abarca i sé que no l’he tinguda molt de temps però el temps que l’he tingut ens ha ensenyat un munt de coses, encara que no me’n recordo de moltes, però en conclusió una mestra meravellosa. Dels pocs i poques mestres que queden, ara li toca a Lluís, el mestre de religió que és un mestre que segueix molt la religió i ens la explica pas a pas la seva religió.

Ara parlarem del que em ha demanat aquest treball. Es diu Jose Altava és el mestre d’informàtica i ara gràcies a ell segurament ja sabem més informàtica que els altres mestres.

I finalment, però no menys important, ús parlaré de Miquel Escolà. És un mestre molt graciós i sempre fa tot el possible per fer-nos entendre les coses.

Autor incògnit