Maite Carranza ve a l’escola

El dia 3 de maig ens va visitar l’autora del llibre que hem estat llegint a classe.”Vols ser el novio de la meva germana?

La Maite és una persona molt simpàtica; ens va explicar com havia creat aquesta història.

Un estiu que ella volia escriure, la seva filla Júlia no la deixava, estava cridant a tothora. Va arribar el final de l’estiu i el llibre no l’havia ni començat. Tenia 15 dies i va decidir escriure la història que nosaltres Sònia.

També ens va explicar que havia publicat més de seixanta llibres i havia escrit guions de ficció com Poblenou, Secrets de família, Nissaga de poder i molta altres.

Ella diu que no s’avorreix mai i entre els seus viatges, conferències, xerrades i coneixences pensa que el món continua sent molt gran i que la imaginació no té límits.

Alumnat de cinquè