Visita al museu (mostra de jocs, joguines i més)

L’alumnat de 5è va visitar l’exposició de jocs i joguines d’en Biel Pubill. Aquesta mostra la podeu trobar al museu de les Terres de l’Ebre.
Aquesta visita va relacionar aspectes treballats a medi social i també a educació física principalment, però l’aplicació és per a totes les edats, qualsevol moment i fomenta la creativitat i promou les R del reciclatge (reutilitzar, repensar, reciclar, reduir, rebutjar), sobretot quan l’alumnat crea els seus propis jocs, joguets i moments lúdics més enllà de pantalles i de la tecnologia.
Hi ha gent que es va enamorar d’alguna de les peces, sobretot les més artesanals i vistoses.
Petit fragment de la presentació de l’exposició.
L’exposició “Col·leccionar passions. Biel Pubill i l’univers dels jocs i els joguets populars”, organitzada pel Museu de les Terres de l’Ebre, el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament d’Amposta, és una gran mostra de jocs, joguets i estris de joc, procedents dels cinc continents, aplegats a Ascó pel col·leccionista Biel Pubill Soler.