Unes gorres molt xules

EL PARC NATURAL ENS REGALA UNES GORRES MOLT XULES PER A L’ALUMNAT DE PRIMÀRIA

Com ja sabeu, cada any, l’alumnat de 5è realitza les estades al Delta de l’Ebre amb un munt d’activitats relacionades amb el Parc Natural.

De forma periòdica també han vingut diferent personal de l’Escola del Parc, des de 1r fins a 6è, per fer xerrades i tallers al nostre centre. A banda de gaudir i aprendre sobre molts temes del nostre entorn  i fer diferents activitats, han tingut la deferència de portar-nos un obsequi, unes gorres xulíiiiissimes i han xerrat una estona amb alguns mestres de l’escola.

Els Miquelets i Miqueletes de primària estem molt contents de poder lluir d’aquest obsequi en les nostres sortides i activitats futures. Volem contribuir, com a escola Verda que som, en conservar i tenir cura del nostre Delta que tant estimem i valorem.

Moltes gràcies Equip de l’escola del Parc i al Parc Natural del Delta de l’Ebre!