Trobada de Corals Escolars a Tortosa

El passat dimecres, 19 d’abril, la coral de l’escola “Els Miquelets” va actuar en la XXI Trobada de Corals d’Educació Primària de les Terres de l’Ebre. La trobada se celebrava a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa i allà van coincidir amb corals d’escoles de les 4 comarques ebrenques.

De forma conjunta tots els i les cantaires van entonar la cançó de “Mirall de Pau”, “Lluna Bruna” i “Feliçoroniak”, aquesta darrera amb una coreografia de tot el públic amb ventalls de diferents colors.

La nostra actuació, va ser estel·lar, representant amb les nostres dolces veus la cançó “Llàgrimes dels estels”. La coral va cantar d’allò més bé, afegint moviment i el factor sorpresa: deixant l’auditori a fosques i portant els estels a dintre amb unes llanternes.

Us deixem un tastet dels moments de la diada i, en particular, de l’actuació individual.