Torneig de Tennis Taula (C.Superior)

Durant aquest trimestre des del Departament d’Educació Física hem dinamitzat el primer torneig escolar de tennis taula de l’hora del pati. Aquest torneig s’havia plantejat per a tot l’alumnat de cicle superior (5è i 6è) i va tenir una molt bona acollida.

43 alumnes van inscriure’s en menys de dos dies, per evitar el nombre imparell d’inscrits vam crear un nou participant, l’XXX, que corresponia a mestres que s’anaven canviant el torn de participació, però sense capacitat de classificació a la següent fase. Tota la gent que hi ha participat:

Les normes es van consensuar amb l’alumnat, tothom va participar en format suís durant 3 rondes, fins arribar a classificar 32 persones per a la següent fase. Alguns alumnes van haver de desempatar amb una repesca.

La fase final, ja eliminatòria, partia dels 32 alumnes classificats i classificades. La tensió i la competitivitat, com també l’esportivitat, han brillat durant tot el transcurs del torneig. Al final, amb el pas de les rondes finals, els darrers partits van mostrar punts de molt nivell.

El TOP 4 final va acabar de la següent forma:

4t – Nil TS

3r – Enric VP

2n – Èric SR

1r  i campió

Pol F

Aquí teniu un vídeo amb moments de les semifinals, de la final de consolació i de la Gran Final. L’entrega de premis es realitzarà properament. Per altres cursos es plantejarà ampliar-ho a més cursos, fer-ne diferents versions o realitzar-ne amb altres esports, sempre que l’esperit es mantingui com en aquest torneig realitzat.

Branques del torneig des del TOP16: