The Xiribecs Park activity

L’alumnat de cinquè ha confeccionat un mural interactiu en anglès sobre el parc dels Xiribecs amb motiu de l’apadrinament d’aquest element del patrimoni local per part de la nostra escola.

Activitat

A partir d’una foto panoràmica del parc, els nens i nenes han observat què hi ha. En parelles, han escollit un dels elements, ja sigui de l’àmbit natural o material, i han escrit un text amb la descripció d’aquell element. Per a la realització d’aquesta tasca, l’alumnat ha utilitzat els ordinadors de l’aula d’idiomes. Primer, per buscar informació i vocabulari en anglès. Més endavant, un cop elaborat el text, l’alumnat ha utilitzat el correu electronic per enviar-lo a la mestra d’anglès i fer-ne la correcció. Una vegada corregits els textos, s’han imprès un per un. Llavors, cada parella ha enganxat el seu text i una foto de l’element del parc que han descrit a una cartolina amb solapa.
Aquesta cartolina l’han enganxat al mural de manera que per veure els elements del parc i la seva descripció, s’haurà d’obrir una solapa/finestra. Un cop finalitzat el mural, Els nens i nenes han triat l’element del parc que més els agrada i han enganxat un emoji. Perquè l’activitat fos més participativa encara, s’ha adjuntat un cartell anunciant que tothom que vulgui, pot enganxar un emoji a l’element del parc que més li agradi.
Es deixaran els emojis i pegament a l’abast perquè tothom que passi pel passadís pugui mostrar l’element del parc que més li agradi enganxant-hi el seu.