Tallers internivell

Des del començament del segon trimestre els alumnes de l’escola participen en els diferents tallers internivells organitzats pels mestres de l’escola. Els tallers són setmanals i rotatoris i els grups estan formats per alumnes de diferents cursos. Es treballen els següents:

Tallers internivells d’educació infantil: experiments, plàstica, manualitats, ioga, contes, joc simbòlic, postura corporal i papiroflèxia.

Tallers internivells de 1r, 2n i 3r: tangram, speaking children, escacs, contes, experiments, robòtica i programació, música, cuina, origamis, juguemos con las letras, botiga i acrosport.

Tallers internivells de 4t, 5è i 6è: lectura en veu alta, màgia matemàtica, lost in the jungle, polígons, fòssils, jocs d’equip, valors, convivència, escacs i el còmic.