Retorn a l’escola

Benvolguda família,

Dilluns ens retrobem amb els vostres fills/es!!🙂🙂
Hem estat preparant el retorn amb molta il·lusió i treballem per una escola segura, en un entorn socialitzador i d’aprenentatge.
En les reunions de famílies que s’han realitzat des de les tutories us han informat del funcionament de les entrades i sortides i de com organitzem l’activitat lectiva.
Des de la direcció us animem a seguir les indicacions donades i a demanar-vos que esteu preparats per als canvis que s’aniran produint al llarg del curs d’acord amb l’evolució de la pandèmia.

Us recordem alguns aspectes d’interès:
🔴No porteu als vostres fills/filles a l’escola si tenen febre o símptomes de Covid.
🔴Sigueu molt curosos amb la higiene i la neteja de mans.
🔴Acompanyeu un sol adult a cada nen.
🔴Respecteu les distàncies de seguretat durant l’espera de les entrades i de les sortides.
🔴Els carrers Brasil, Amèrica i Las Palmas al costat de l’escola estaran tallats al trànsit durant les entrades i sortides.
🔴Poseu-vos en contacte amb el tutor/a davant de qualsevol dubte.

Us agraïm la vostra col·laboració en totes les indicacions ja que són pel bé dels vostres fills/es.
Bona entrada a l’escola a tothom i benvinguts als que us incorporeu al centre per primera vegada!!!

Equip directiu