Publicats al butlletí “e-Escoles Verdes de Catalunya”

Ens plau compartir amb vosaltres la publicació que ens han fet des del butlletí de les Escoles Verdes de Catalunya, edició Abril 2020 (cliqueu aquí per veure’n l’edició d’aquest mes).

Una de les moltes activitats i produccions que han sorgit des del taller internivell GranellTV i que van lligades a les motivacions, objectius i accions fetes i promogudes des de la comissió d’Escoles Verdes de l’escola.

En aquest taller l’alumnat creava i confeccionava una sèrie de notícies, sorgides d’interessos i d’inquietuds pròpies, la majoria de les quals giraven al voltant de la cura dels animals, la cura del medi ambient, de l’oci i els passatemps, i del llavors encara llunyà coronavirus. Moltes eren actuals d’aquells mateixos dies, com el temporal Glòria, els incendis d’Austràlia…