Benvinguts/des al curs 2016-2017!

cap%e7alera%202

Us convidem a fer una visita virtual per la nostra escola, per a què conegueu com treballem i les activitats que hi fem al llarg del curs.

Som una escola de dues línies des de P3 d’Educació Infantil fins a 6è d’Educació Primària. Estem distribuïts en dos edificis; en un trobem les aules de primària, l’aula d’experimentals, la biblioteca, l’aula d’idiomes, la sala d’usos múltiples, l’aula d’informàtica, l’aula de música, la sala de professors/es, el despatx de secretaria i el despatx de direcció. A l’altre edifici estan les aules del parvulari, el menjador escolar i el despatx de la logopeda.

L’ensenyament curricular està estructurat en les següents àrees: llengües catalana, castellana i anglesa, matemàtiques, ciències socials, ciències naturals, expressió plàstica, expressió musical i educació física. Sabem, però, que som un element important en la formació dels xiquets i xiquetes que en un futur proper seran membres actius de la nostra societat i, en aquest sentit, volem potenciar una educació integral de l’alumne que vagi més enllà dels ensenyaments curriculars. En aquesta línea intentem crear en els alumnes la capacitat crítica que els ajude a treballar per un món millor, hàbits de solidaritat i de respecte pels altres i per l’entorn.