Mes de juny

Benvolgudes famílies,
Els recordem que a partir del 5 i fins al 21 de juny que finalitzen les classes l’horari serà de les 9 a les 13 h. A la tarda no hi haurà classe.
A partir del dia 5 no hi haurà suport escolar personalitzat (SEP), ni tampoc activitats extraescolars.
Aquestes tres setmanes de jornada continuada hi haurà servei de menjador fins el 20 de juny i podran passar a buscar als alumnes que es quedin a les 15h. Si algun alumne marxa sol a casa ha de portar una nota a l’agenda.

El 21 de juny no hi haurà menjador.
Hi haurà servei de guarderia de les 15 a les 18h. (Casalet)
A educació infantil l’entrega d’informes es farà el dia 21 de juny amb l’àlbum i els treballs escolars.
A educació primària l’entrega d’informes es realitzarà el divendres 30 de juny. NOVETAT: aquest dia es farà una reunió amb les famílies a les 11h per explicar el nou model d’informe. Aquesta reunió es realitzarà a les respectives aules. Us esperem a tots.