Matrícula de l’alumnat de P3 per al curs 20-21

Benvolguda família,

Com ja us hauran comunicat per correu electrònic  el/la  vostre/a  fill/a ha estat admès a l’escola Miquel Granell. Us volem agrair la confiança que heu dipositat en el nostre centre i esperem respondre a les vostres expectatives.

Per formalitzar la matrícula heu de venir al centre entre el 13 i el 17 de juliol de 9.15 a 13h. Heu de portar dues fotos mida carnet i signar la documentació que us lliurarem.

En cas de no poder venir presencialment us preguem que us poseu en contacte amb nosaltres mitjançant el mòbil 669 825 033  o el telèfon fixe de l’escola (977 701 949).

Per a rebre les informacions és important que el mòbil de l’escola estigui guardat al vostre telèfon.

Salutacions i benvinguts/des!