Marató 2018

Benvolgudes famílies:

Com cada any, la nostra escola, novament participa  amb La Fundació  la Marató de TV3. Aquest any està dedicada al:

CÀNCER

A l’escola hem organitzat les següents activitats:

1ª Sensibilització de la malaltia amb el material que ens envia la Fundació per part de cada tutor/a.

2ª Farem un ESMORZAR SOLIDARI: el dia 3-12-18 a l’hora del pati, repartirem pa amb xocolata a tots els alumnes de l’escola.

Per aquest esmorzar cada família, farà un donatiu voluntari, que adjuntarà al sobre que acompanya aquesta circular i que comencem a recollir fins al mateix dia 3-12-18. L’endemà, s’informarà a les famílies de la recaptació i serà tramesa la transferència a la Fundació. Fem l’esmorzar amb antelació a la festa de la Marató de TV3, per a què ja sigui comptabilitzada la nostra recaptació.

La xocolata que repartirem ha estat donació de l’empresa de càtering PLAT A TAULA de l’Ampolla  i el pa, del supermercat EROSKI, d’Amposta.

3ª Fotos de l’alumnat i professorat al pati gaudint de l’esmorzar solidari i que enviarem a la Fundació.

El  curs passat vam recaptar 1.769,02 euros, tot un èxit, la qual cosa ens fa seguir amb il·lusió.

Amb el compromís de tots junts: alumnes, famílies, col·laboradors  i professorat, els petits gestos són poderosos.

Agraint la vostra donació i participació:

Professorat de l’Escola Miquel Granell