Lliurament dels premis Sambori

El passat dissabte, l’escola Miquel Granell va acollir l’acte de lliurament dels premis de redacció Sambori que Òmnium Cultural entrega anualment a l’alumnat de Primària i Secundària de les terres de l’Ebre així com els Sambori especials i el premi Neus Gràcia.
El Neus Gracia es concedeix a alguna persona que s’hagi distingit per la seva trajectòria en la defensa de la llengua catalana. Aquest any han estat Ramon Gallard i Goretti Escolà les persones escollides per la seva tasca en la implantació de l’ ensenyament en català a l’escola Soriano Montagut.
Durant l’acte vam comptar amb la presència de Ferran Bladé, director territorial de cultura; la sra. Montserrat Gimeno, membre de la Junta Nacional d’Òmnium; Dolors Roo i Josep Prades, presidenta i secretari d’ Òmnium TE així com per  Ramon Bel i Marc Fornós, regidors de l’ajuntament d’Amposta; equip directiu del centre, professorat, pares i alumnes guardonats.
Agrair la col·laboració de tots els assistents així com l’actuació de la coral de l’escola, “Els Miquelets” , dirigida per Isabel Abarca i el grup musical “Aigua en gas” que van posar la nota musical a l’acte conduït per Jordi Duran.