Les síl·labes – Taller consciència fonològica (Audició i Llenguatge)

El treball de les síl·labes és un treball previ i  fonamental per adquirir una bona competència en la lectura i escriptura. Durant aquest curs hem realitzat diferents jocs per treballar aquest aspecte de manera que l’alumnat participa de manera lúdica i col·laborativa amb els altres companys i companyes i, al mateix moment, s’adona dels seu progrés (autoavaluació) observant els seus encerts i errors durant les activitats proposades.

Moltes gràcies alumnat de P5 de Les Papallones i Els Gossets!! He après molt al vostre costat!