La Clika 2023 (Ulldecona)

El passat divendres 5 de maig, els nens i les nenes de 3r van participar en el projecte musical “La Clika” a Ulldecona. La jornada es va desenvolupar durant tot el dia i l’espectacle final de la cantata de La Clika comptà amb la participació de 470 alumnes de 14 centres educatius de diferents poblacions de les Terres de l’Ebre.

La jornada musical va començar al matí amb diferents tallers artístics com l’aprenentatge dels passos bàsics del swing, el dibuix d’un dels personatges de la Clika, l’obra de teatre preparada pels alumnes de 6è de l’escola Ramón i Cajal d’Ulldecona o el taller de soundpainting. Una gran oportunitat per tal de fer un tastet a les diferents disciplines de l’art.

Després de dinar, vam poder gaudir de la presència d’un mag i el seu equip i de l’actuació estel·lar de la banda juvenil d’Ulldecona. Tanmateix, durant aquests espectacles ens van repartir un “periquito” el dolç típic d’aquella localitat.

La jornada va donar cloenda amb el gran espectacle de “La Clika”, moment en què tots els nens i les nenes van cantar conjuntament totes les cançons que van estar preparant durant un llarg període de temps. La il·lusió, l’energia i la màgia en els seus ulls ho van dir tot. Una gran experiència que s’emportaran sempre amb ells i amb elles.