Informacions d’inici de curs

Benvolgudes famílies,

Acaben les vacances i arriba el moment de tornar a l’escola. Aquest curs començarà el dimecres dia 6 de setembre. L’alumnat entrarà per la porta que li correspongui tal com està especificat en l’esquema, de manera esglaonada, a partir de les 08:55 que començarà a sonar la música i fins a les 9:00 en què es tancaran les portes.

Recordem que el trànsit a les entrades i sortides de l’escola és molt perillós, i per això recomanem en la mesura del possible evitar la circulació amb vehicles de motor al voltant de les portes. Venir a l’escola caminant pot resultar molt saludable.
Des del primer dia l’horari de l’alumnat serà de 9:00 a 12:30 i de 15:00 a 16:30.

L’alumnat d’I3 seguirà la incorporació esglaonada fins al 8 de setembre, seguint l’horari que s’informarà en la reunió d’inici de curs que es durà a terme el pròxim dilluns 4 de setembre.

Al llarg d’aquests primers dies és possible que els tutors/es enviïn informacions relacionades amb el començament de curs. Recomanem que aneu revisant el correu de l’escola per tal de mantenir-vos ben informats.

Us desitgem que tingueu un bon inici de curs!!!
La direcció i AFA