Estimulació global amb Bob Esponja P3

Durant aquest curs 2018/2019 estem treballant la intenció comunicativa i estimulació oral en petit grup en alguns alumnes de P3. Tots els dies la nostra mascota la titella Mandarina ens diu HOLA i ADÉU i es sent molt contenta. Mitjançant personatges animats que són motivadors per a l’alumnat, com és el cas de Bob Esponja, es desperten les ganes de comunicar i explicar experiències viscudes. En aquest trimestre hem treballat:

• Descripció física: quin color és, com va vestit, on viuen, quines accions poden fer…
  • Comprensió conte: amb el conte de Bob Esponja de l’Estefania Brotons hem practicat exercicis de buf, onomatopeies, pràxies i ampliació de vocabulari quotidià.
  • Bufar dins l’illa pirata: per tal que l’alumnat vagi prenent consciència de la direccionalitat i intensitat del buf.
  • Representació mitjançant els personatges: els alumnes s’inicien en la construcció de frases simples mitjançant la descripció d’ordres i realitzant la mímica amb l’ajuda de titelles de Bob Esponja.