Espectacle de fi de curs (Coral i Rondalleta)

El passat divendres 9 de juny la coral “Els Miquelets” i la rondalleta de l’escola van realitzar el concert de fi de curs, invitant als companys i companys, famílies i totes aquelles persones que vulgueren gaudir d’un espectacle molt especial.

La primera actuació va estar la coral “Els miquelets”, cantant diferents cançons que han estat treballant al llarg del curs. Entre elles, vam cantar “Qualsevol nit pot sortir el sol”, la primera cançó que vam cantar a la coral; “les llàgrimes dels estels”, cançó que vam cantar a la trobada de corals de Tortosa o “La gent que estimo” que la vam cantar a la residència d’avis.

La segona actuació va anar de la mà amb la rondalleta de l’escola. Ella va ballar diferents cançons tradicionals “del terreno”, entre elles la jota de Miravet o la Marieta cistellera. Per tal de donar cloenda a l’espectacle, vam cantar l’himne de la nostra escola, l’himne del Miquelets.